Volkswagen T2 Egg Girls summer 2015 (Hasegawa 1:24)

Egg Plane Girls

Volkswagen Type 2 "Egg Girls Summer 2015"

Hasegawa, 1:24

dokončené: 04/2017

Úvod

Prvý z limitovanej série Egg Plane Girls (doposiaľ vyšlo 6 limitiek na túto tému). Ide o starší model (Haswgawa, 1997) s veľkým dekálových archom s dievčatami z obľúbenej série Egg Planes. Téma: leto, slnko, pláž, plavky, kvetinky a.... dievčatá :-)

Stavba

Jednoduchý model, s minimálnym interiérom. Chrómové diely som odfarbil a použil farbu Super Metallic od GSI. S veľkými dekálmi sa mi moc dobre nerobilo, nechcelo sa im kopírovať povrch (typická Hasegawa). Podkladovú lesklú žltú farbu som nezafixoval lesklým lakom, lebo sa mi to zdalo zbytočné. Bohužiaľ, následné vrstvy laku GX-100 (Super Clear III) narušili žltú vrstvu tak, že začal presvitať tmavý Surfacer. Preto niektoré dekály farebne vystupujú :-(

Vyleštený povrch som dosiahol viacerými vsrtvami laku GX-100 a následným brúsením a leštením. Šialená drina, ale vyplatilo sa.

Ďalšie fotky





Roman Pieron, 2021

Komentáre