Unicorn Gundam (Bandai Super Deformed)

Mobile Suit Gundam

RX-0 Unicorn Gundam

Bandai, Super Deformed

dokončené: 04/2021

Úvod


RX-0 Unicorn Gundam je mobilná jednotka, ktorý ako prvý použil technológiu "full Psycho-Frame", poskytujúc výnimočné schopnosti a veľkú mieru samostatnosti (každý bežný Gundam je pilotovaný človekom).

Stavebnica od Bandai je typický model zo staršej série BB - Super Deformed: prehnane veľká hlava a horná časť tela, spodok naopak minimalizovaný. Bohužiaľ stavebnica miestami trpí tým, že výrobca zvolil zjednodušenú technológiu a niektoré časti sú vyrobené z jedného dielu, takže jedna plocha (zyvčajne zadná) je otvorená. Inak je to klasický High Grade, s kĺbmi z PVC.

Stavba

Stavba prebehla bez problémov, ale duté diely som sa snažil uzavrieť tmelom (meče) alebo plastovými doštičkami (backpack na chrbte). Zároveň som na niekoľkých dieloch urobil custom úpravy - dodatočné rytie + nové detaily z plastových profilov. Backpack som mierne zväčšil a pridal dodatočné trysky.


Povrchovka

Priesvitné diely Psycho-Frame sú v plaste ružové, takže som ich prestriekal transparentnou červenou, aby trochu stmavli. Niektoré dodatočne vyrobené detaily som zvýraznil červenou farbou, aby ladili s Psycho-frame. Povrch by mal byť čisto biely, ale keďže nemám rád čisté modely, dal som mu silnejšie tieňovanie sivou. Na oživenie povrchu som pridal aj dekály. V stavebnici boli priložené samolepky, ale s nimi mám rozpačité výsledky, tak som použil zvyšky z iných aršíkov. Dokonca som našiel aj znak Unicorn - štít a pravé rameno :-)

Ďalšie fotky









Roman Pieron, 2021

Komentáre