MSM-07 Z'Gok Ver. Žabiak (Bandai 1:144)

 Mobile Suit Gundam

MSM-07 Z'Gok Ver. Žabiak

Bandai, 1:144 (HG)

dokončené: 04/2012

Úvod

Model bol postavený v rámci skupinovej stavby Zeon Mobile Suits s ostatnými modelármi na ModelFore.

Stavebnica je jednoduchšia, staršia, s vynilovými kĺbmi, ktoré sa časom uvoľňujú a preto modelu po čase odvisnú končatiny.

Stavba

Bol to môj prvý pokus o stavbu Gundam modelu s úpravami. Inšpiráciu som čerpal z rôznych ázijských diskusných fór (bola to doba "pred-Facebooková" a aj inšpiratívnejšia). Model som na väčšine dielov doplnil o nové rytie , niekde som pridal aj drobné plastové doplnky a rôzne detaily, znázorňujúce ventilačné otvory.

Povrchovka

Pôvodná farebná kombinácia mi pripadala príliš fádna, zvolil som kombináciu zelených a sivých odtieňov a žltých detailov. Preto aj názov Ver.Žabiak :-)

Samolepky zo stavebnice som nepoužil, príliš vystupujú z povrchu. Namiesto toho som použil rôzne dekály bielej farby tradičnej technológie. Na oživenie som do vyvŕtaných otvorov vložil miniatúrne kovové guličky.


Ďalšie fotky








Roman Pieron, 2021

Komentáre