Jedi Starfighter (Revell "pocket" 1:58)

Star Wars

Jedi Starfighter

Revell Pocket 1:58

dokončené: 04/2015

Úvod

Pôvodné vreckové balenie snap-fit modelu. Revell sa rozhodol, že kľúčová je celková veľkosť modelu (do 10cm) a urobil to na úkor mierky. Takéto nešťastné škatuľkovanie veľkosti do 10cm spôsobilo úplny chaos v mierkach, v tomto prípade to dopadlo tak, že výsledný model je v mierke 1:58. Ostatné modely tejto série majú rovnako neštandartnú mierku, namiesto tradičných 1:48, 1:72 alebo 1:144.

Stavba

Do interériu som nedal pilota, nevyzeral dobre, navyše som sa rozhodol urobiť model ako osobný stroj iného jedi pilota. Pôvodne to mala byť víkendová stavba, ale povrchovka zabrala viac času, ako som pôvodne plánoval. Povrch som doplnil o ďalšie rytie a plastové drobnosti, keďže mi miestami pripadal nudný.



Povrchovka

Zmenil som farebnú schému na modrú - osobný stroj Ayla Secura. Čiža špinavá biela, stredne šedá a dva odtiene modrej. Povrch je aj opticky rozbitý fľakmi svetlých odtieňov. Žiaľ moje neskoré rozhodnutie o zmene povrchovej úpravy kvôli inému pilotovi malo za následok, že na povrchu modelu zostali výrobcom vyznačené znaky Republiky, ktoré však už daný pilot nepoužíval. Po správnosti by som ich mal zatmeliť, ale v tom čase som už mal nastriekané prvé vrstvy farby, tak som to nechal tak. Snáď mi to fanúšikovia Star Wars odpustia...





Ďalšie fotky




Roman Pieron, 2021

Komentáre