Cylon Raider (Moebius 1:72)

Battlestar Galactica (2004-2009)

Cylon Raider

Moebius 1:72

dokončené: 09/2020

Úvod

Model vydala americká firma Moebius Models ako dvoj-kit.

Stavba

Celá stavebnica sa skladá len z pár dielov, bez čírych dielov (ak nerátam podstavec z číreho plastu) a bez dekálov. O druhý model som sa podelil s kolegom. Povrch bol zvláštne drsný, asi mal maznačovať, že Cylon Raider bol živý organizmus. Rytie bolo dosť hrubé a široké, takže jeho oprava by bola dosť náročná a v tomto prípade asi aj zbytočná. Celá konštrukcia mi pripadala ako priemerný short-run a nie nejaká tradične kvalitná stavebnica typu Eduard.

Povrchovka

Po zjednotení povrchu Surfacerom 1000 som použil kovové farby GSI Super Metallic Silver s prímesou čiernej. Niektoré panely som odlíšil svetlejšou kovovou, iné zase hnedým filtrom. Monotónny kovový povrch som rozbil sivou olejovkou. Drobné detaily som namaľoval ručne, ako svietiace "oko" Cylona, hlavne kanónov alebo zelený symbol pentagramu. Podľa fotiek som namaľoval hrdzavé "niečo" na vonkajšom okraji krídel, ale netuším, čo to je. Pridal som aj svetlé odreniny, aj keď na kovovom povrchu nevyzneli tak, ako som očakával.



Ďalšie fotky







Roman Pieron, 2021

Komentáre