Mark I "Male" - recenzia na ModelWebe

Sci-fi a najmä mecha modely sú úplne na okraji záujmu modelárov, pričom existuje množstvo výborných sci-fi predlôh a ešte lepších modelov. Podľa mňa je škoda, že sa informácie z tejto oblasti takmer nikde v našej česko-slovenskej modelárskej obci neobjavujú. Preto som si zaumienil, že sa pokúsim trošku viac propagovať sci-fi a mecha modely v tej našej konzervatívnej česko-slovenskej modelárskej komunite. Prvé reálne kroky boli organizovanie sci-fi a mecha výstavok v rámci niektorých modelárskych súťaží, v čom samozrejme budem pokračovať. Ako ďalší krok som sa nechal prehovoriť na spoluprácu s modelárskym portálom ModelWeb, kde by som chcel zverejňovať recenzie sci-fi modelov a pokúsiť sa tak osloviť aj modelárov, ktorí inak sci-fi ignorujú. Zatiaľ ku žiadnym recenziám sci-fi modelov z mojej strany nedošlo (nestíham ich pripravovať a už vôbec nie stavať), tak som situáciu využil inak - spísal som postrehy zo stavby modelu Mark I a publikoval stavebnú recenziu.
Tu je odkaz na článok.
Takže snáď čoskoro nájdem čas na plánované recenzie sci-fi modelov, vo fronte mám niekoľko modelov Star Wars a príde na rad aj nejaký ten IronMan...

Komentáre