Mark I "Male" (Master Box, 1/72) - hotovo

S veľkým časovým odstupom zverejňujem fotky finálneho modelu. Doplnil som kovovú sieť, pridal stečeniny, povrch som zaprášil, naniesol rôzne pigmenty, podvozok zablatil a nakoniec aj čiastočne zaolejoval.
Model som dokončil do týždňa, tak ako som si to predsavzal - kúpil som ho na Vertigo Cupe v Banskej Bystrici a na ďalší víkend už bol hotový na súťaži v Martine.
Takže prvý kúsok z prvovojnovej techniky je na svete.

Výsledkom som sa pochválil aj kolegom z klubu v Považskej Bystrici, keďže tí sú ešte stále vo fáze "kupovania modelov" na dohodnutú skupinovú stavbu. Bol som však prekvapený, že hotový model bol okomentovaný vetou "nás malým odznakom neoj.beš, postav lietadlo"... nevadí, ideme ďalej, pochopil som to po svojom, zdvihol som hodenú rukavicu a pokúsil som sa vyhecovať ctených kolegov modelárov drzím tvrdením, že sám postavím viac modelov (technika WWI v 1/72) ako oni všetci dohromady (lietadlá WWI)... Je tam osem chalanov, takže čiste teoreticky musím postaviť dohromady 9 modelov. Do roka 2018. Je to reálne ? Môj skromný odhad je, že kolegovia reálne dokončia dohromady tak 3 modely, takže aj keby som urobil len 4 kúsky, budem stále v pluse. Vidím to teda pozitívne a pokračujem v rozširovaní zbierky prvovojnových tankov.
Jediné, čo by ma mohlo zastaviť, môže byť nedostatok kvalitných modelov prvovojnovej techniky v mierke 1/72... Našťastie, nové modely pomaly pribúdajú. Preto ďalší prírastok bude Renault FT-17 od Flyhawk Model. Teším sa naň, teším, tá stavebnica je malý šperk a v krabici sú dva modely, takže - hurá na nich!

Komentáre