prvovojnový blátoplaz - Mark I "Male" (Master Box, 1/72)

Dokončujem síce úplne iný model, ale cez víkend som si kúpil malú krabičku s tankom. Ide o odpoveď na skupinovú stavbu kolegov zo spriateleného modelárskeho klubu v Považskej Bystrici Manínski Orlosupi. Pôvodný cieľ je postaviť model lietadla chmelnice v 1/32, najlepšie od Wingnut Wings, k 100. výročiu prvej svetovej vojny. Keďže mne hadraplány nič nehovoria, navyše takéto veľké modely už vôbec nie, tak som dostal výnimku, že si môžem postaviť niečo, čo mi je srdcu bližšie a ešte aj v mojej mierke - je to Mark 1 "Male" od Master Boxu v mierke 1/72.
Ako poznám chalanov v klube, asi budem jediný, čo model dokončím, ale ako sa hovorí, nekrič hop, kým nemaš rozbitú hubu... či ako sa to hovorí...

V sobotu kúpený na Vertigo Cup v Banskej Bystrici a v nedeľu nahrubo poskladaný. Tu je výsledok jedného dňa.
ešte tam prídu kováky, upravené kolesá "riadenia", ďalšie drobnosti a môžme ísť do surfu. Najviac sa teším na povrchovku, navnadený po workshope Adama Wildera... som zvedavý....

Komentáre