Blaze Zaku Warrior (Super Deformed), Bandai

Po dlhšom čase som sa dostal ku foteniu hotových modelov, takže tu je prvý z nich:
Blaze Zaku Warrior (Super Deformed) od Bandai (mierka neuvedená). Pre lepšie pochopenie, čo znamená Super Deformed odporúčam predchádzajúci článok.

Na fotkách je vzhľad modelu krátko po zložení priamo zo stavebnice, bez potreby lepenia

Moc ma neoslovila tá fialová farba, preto som hľadal nejakú zmenu - a našiel som inšpiráciu farebnej schémy v inej stavebnici (Heine Westenfluss Custom). Diely bolo treba maskovať viac, ako je bežné. Použil som Tamiya farby riedené IPA, ako experiment. Výsledok bol celkom uspokojivý, ale nejaké zásadne zlepšenie striekania som nepostrehol, takže asi tento experiment nebudem opakovať.

Do ramenných kĺbov som musel vložiť magnety, aby som zachoval ich pohyblivosť a zároveň bol schopný nastriekať všetky diely v rozloženom stave. Použil som najmä biele dekály, popisky a niekoľko čínskych znakov (aspoň mám pocit, že sú čínske - zobral som ich z dekálového aršíka čínskeho producenta a na japonské sú priliš zložité...), pretože dodávané samolepky sú na takýto druh stavby príliš hrubé.


Tu je finálny stav - relatívne čistý vzhľad, polomatný povrch, žiadne ušpinenie, len ľahké tieňovanie. Nejak mi ten čistý vzhľad viac sedí ku týmto karikatúram.
Vďaka pohyblivosti jednotlivých dielov je jeho geometria meniteľná, ale nerád s nim hýbem, pretože sa môže odierať farba... navyše je to model, nie hračka :-D





Je to zároveň môj prvý príspevok do našej skupinovej stavby Super Deformed modelov na ModelFore.
Snáď bude čoskoro následovať ďalší kúsok....

Komentáre