Eday 2013 a výstavka sci-fi

Ako každý rok, aj tento september sme zašli do Prahy na Eday. Účastníci túto akciu čoraz častejšie nazývajú modelárskym veľtrhom, pretože väčšina modelárov nakúpi v sobotu do obeda a v nedeľu sú tam už len vystavujúci a náhodní návštevníci obchodného centra... Ja som si urobil pekný trojdňový víkend medzi modelmi.

Mojou tohtoročnou snahou bolo ukázať mecha modely na stole Sci-fi SIGu (Special Interest Group). Vlastne som doniesol všetko, čo mám dokončené aj nedokončené z kategórie sci-fi a anime. Viď pár obrázkov. Škoda, že sme vystavovali len traja modelári  (Petr, Vlado a ja), takže to vyzeralo ako dve separátne časti - mecha (Gundam) a sci-fi (Star Trek, Star Wars, Battlestar Galactica)
pohľad na mecha časť stola, takmer všetko Gundam modely
v predu Super Deformed modely Gundamov, len poskladané, nenamaľované
v pozadí dokončené modely HG série, t.j. mierka 1/144, na podložkách od Kotobukiye

tentoraz staršia stavebnica modrého Capulle
zvyšok mecha modelov - ReZEL ktorý sa dá transformovať na stíhačku
vzadu Lightning Saix od Kotobukiye z animovanej série Zoids (1/72)

pohľad na sci-fi časť stola s vesmírnymi loďami
tu som prispel len dvoma Star Wars pocket
Star Trek, Star Wars a podobne...

zbierka Viperov zo série Battlestar Galactica (mix Revell a Moebius)

a ešte zopár fotiek na súťažné modely v kategórii sci-fi:







Komentáre