M4A2 Sherman - rainmarks

Rainmarks - tento efekt sa mi celkom páči, keď je pekne urobený, ale nikdy som ho ešte neaplikoval, ani som si nebol istý, ako by mal vyzerať, navyše som žiaden z dostupných prípravkov nemal vyskúšaný, takže prišlo na rad experimentovanie...
MiGove rainamrks mi nedali uspokojivý výsledok, AK rainmarks pre NATO vozidlá už zafungoval lepšie, ale aj tak som s ním experimentoval mimo model niekoľko dní.
Tu je výsledok prvého ostrého pokusu.



Medzičasom som chcel zablatiť podvozok, pigment fixer mi vyvzlínal na blatníky, tak som to chcel opraviť matným lakom..... a rainmarks zmizli. Tak som dal druhú vrstvu, intenzívnejšiu. Tu je výsledok



ja som s výsledkom veľmi spokojný, celkom mi to sedí do predstavy dosť špinavého tanku :-)


Komentáre

Maťo Paluda napísal(a)…
Pekný Rusák sa z toho kľuje....sa teším ako to ukáže v kope aj s pásmi