M4A2 Sherman - colour modulation

Opäť chvíľa času, takže pokračujem fotkami už pomaly z archívu (fotené 10.2.2013). Nemal som na fotoaparáte vyváženú bielu, takže žiaľ odtieň zelenej je skreslený.


prvý krok - celý model je nastriekaný a namodulovaný mixom Tamiya farieb.

tu je druhý krok - zvýraznenie detailov svetlými odtieňmi, ručne maľované, farby Vallejo Model Color
Nakoniec to nebol úplne finálny stav, detaily som viackrát prefarboval, lebo sa mi niektoré odtiene nepáčili...
Ak dobre prechádzam archávom, toto by mal byť záverečný stav.



Celý model som zafixoval lesklým lakom, čím som si ho pripravil na dekály a následne na všetky tie fázy patinovania.


Komentáre

PeVl napísal(a)…
parádní
Roman Pieron napísal(a)…
dik, trosku fotiek z archivu
nejak uz nestiham pisat na blog, popri aktivitach na jednom zahranicnom fore a na FB...