M4A2 Sherman 1/35 - hrubá stavba

Po dlhom čase som si spomenul, že mám aj blog, tak sa teraz pokúsim dobehnúť zameškané a postupne zverejniť postup prác na Shermanovi v pre mňa netypickej mierke 1/35

najprv simulovanie povrchu liatej veže Mr. Surfacerom 500, tá v stavebnici sa mi nepáčila. K tomu šev zvaru, tiež Surfacer 500

kovové diely Eduard, lano Karaya



výsledok celkom uspokojivý, takže Mr. Surfacer 1000 a 1200


šev na veži sa nestratil, chybičky začistené, takže môže isť zelená
odtieň zelenej farby som samozrejme netrafil, použil som Taimiya Olive Green, čo sa ukázalo ako chybná voľba, keďže som mal použiť Olive Drab... čo už, na chybu ma upozornili v stave, keď už bol model po nastriekaní modulácie, takže som nemal chuť niečo opravovať.... snáď to bude nabudúce lepšie...
s istotou však môžem povedať, že budúci príspevok bude o colour modulation
:-)

Komentáre