M4A2 Sherman Russian Army - Academy 1/35 - WIP #1

V poslednom čase dosť tento blog zanedbávam, pretože som sa dočasne odklonil od stavieb mecha a sci-fi modelov. Pracujem totižto na modely, ktorý je pre mňa dosť atypický - Sherman (dizajn Shermanov sa mi nikdy nepáčil) a mierka 1/35 (som fanúšikom menších mierok).
A prečo teda tento model ? Lebo som model dostal do daru (výhra) a dary sa nepredávajú. Tak som sa dohodol s darcom a kolegom modelárom v jednej osobe (Hi Gary), že ho verejne postavím na diskusnom fóre Mecha Lounge, na ktorom pravidelne zverejňujem svoje sci-fi stavby (keďže u nás skapal sci-fi pes...). Slovo dalo slovo a kolega sa pustil do podobnej stavby - M26 Pershing.

V každom prípade, tu je zopár fotiek z postupu


prvé fotky, začal som na ňom robiť hneď po novom roku

 
niektoré chyby v stavebnici (najmä zlé pasovanie dielov), v čase stavby som ešte nemal kovové diely, takže je tu len príprava na ne

 prvý doplnok - hlaveň RB Production s vydarenou úsťovou brzdou

a konečne došli kovové diely Eduard (žiaľ iba na typ US Marines), tak som napríklad osadil nové blatníky a kryty svetlometov (tie fľaky sú stopy po debondéri)

Čoskoro pokračovanie...

Komentáre