Macross Phalanx - obranný systém č.2

Bola mi položená dosť neobvyklá otázka - ako chcem vyriešiť pohyblivosť kanónov ???
Hmmm, doteraz som takéto veci neriešil, myslím si, že čím menej pohyblivých častí má model, tým lepšie. Zdá sa však, že komunita Gundam modelárov sa na to pozerá inak - čím viac pohyblivý model, tým lepšie (akčnejšie).
Spočiatku som túto myšlienku odmietol, ale nasadený chrobák v hlave začal hlodať.... až vzniklo toto:
vyzerá to ako nasucho poskladané kanóny, v skutočnosti sú však zbrane pohyblivé 8-)

použil som ten najjednoduchší postup - do tela som vlepil prebytočný PE kĺb (gumené kĺby, čo dáva Bandai do svojich modelov), do diskových držiakov kanónov som zapichol kúsok z rámčeka PE dielov, trošku sa pohral s napasovaním a do hodinky boli na svete pohyblivé kanóny.

Taká malá blbosť ale duša je na svojom mieste 8-)


Komentáre