MSM-04G Juaggu - povrchovka

Opäť spätne dobieham zameškané, keďže mi po večeroch neostávalo veľa času na písanie...
hrubá stavba išla do surfu, striekané všetko v podzostavách  

základ som nastriekal čiernou ako príprava na oddreniny
nakoniec som zvolil miernejšiu variantu Worn Effects od AK Interactive a dal som 3 vrstvy. Vrstvy by mali byť jemné, inak sa neskôr môžu tvoriť veľké odreniny, čo som nechcel (a veru mi aj vznikli)

na takýto povrch som nastriekal vrchné farby, čierny podklad som zároveň využil ako preshading

následovala divoká jazda - chipping

ďalej už klasika - lesklý lak, dekály, wash

motor na chrbte som urobil kovový, dva rôzne odtiene (tónované Super Metallic)
mal by byť viac špinavý, ale nevedel som ako to docieliť, wash na engine od AK Interactive moc nepomohol...

nabudúce finálne fotky ;-)

Komentáre