MSM-04G Juaggu - HGUC, Bandai (1/144)

Už to tak vyzerá, že opäť utekám z boja... Nie, nie, len som uviazol na tých motoroch (nedarí sa mi urobiť čistý kruhový tvar), tak som si odskočil ku inému modelu. Je to ďalší príspevok do zbierky obojživelných mecha strojov Zeonu - MSM-04G Juaggu (čítaj džu-ag-gú).
Výnimočný dizajn, výnimočné vlastnosti, vydarený model v sérii High Grade (mierka /144)


Tu som našiel pekné video review stavebnice a toho, ako vyzerá model ako plastová stavebnica (keďže nemám čas vysvetľovať prečo je model taký aký je...)

A takto začína moja stavba Juaggu, zatiaľ čistý snapfit, čiže len nasucho poskladané diely.
Mala by to byť opäť rýchla a jednoduchá oddychovka, odrelaxovať sa od Hy-Gogga, trošku si vyvetrať hlavu a urobiť si radosť ďalším dokončeným modelom...
 



Komentáre