Žijem ? Žijem! Veď Hy-Gogg je skoro hotový

Už dlhšie bojujem s nedostatkom času na modely... keď nejaký mám, tak je ho zase tak málo, že nie je čas na fotenie... a keď už niečo nafotím, tak zase nie je čas na spracovanie fotiek a napísanie do blogu... smutný to osud... a pritom tak veľa sa deje na mojom modelárskom stole...
napríklad som stihol termín online súťaže Mecha Contest 2012 (31.7) s Hy-Goggom, ktorý je tým pádom viac-menej hotový... hmmm, nie až tak hotový, len tak na oko, aby bola porota spokojná... inak v ňom pokračujem, prerobil som pomocné motory na chrbte, chcem ešte dokončiť raketové púzdra na rukách a nejakú jednoduchú podložku...

tu je zopár fotiek zo stavby, postavený model bude hneď následovať...

Hy-Gogg po washi (Neutral Wash od AK Interaktive)

kovové detaily vnútornej konštrukcie (dva odtiene Mr. Super Metallic)

a len tak, pre potešenie oka, komplet zložená jedna noha

Komentáre

Dark Tower napísal(a)…
Tak to je chutovecka, Romankoooo... Vyborne to vyzera, fakt pecka, ako mas tie jednotlive plochy farebne namodulovane, krasa1 Tesim, az uvidim nazivo...
Roman Pieron napísal(a)…
dik, kedze mal byt farebne jednoliaty (svetlomodry), tak som to aspon takto rozbil...

uz je aj na nohach, vyzera to srandovne 8-))))