HyGogg s dekálmi

Po dlhom čase som sa opäť dostal k tomu, že mám čas a chuť zverejniť aktuálny priebeh stavby HyGogga.

stav z pred mesiaca - základný nástrek modrej farby a pokus o nájdenie vyhovujúceho odtieňa
odtieň vyšiel celkom podobný originálu, takže spokojnosť. Použil som lesklé Tamiye, riedené Lacquer riedidlom, čo mi neskôr narobilo dosť problémov a asi dvojtýždňový výpadok v práci kvôli bezradnosti...

stav pred dvoma týždňami - konečne som prišiel na to, ako na tom lesklom povrchu urobiť post-shading, takže práca sa pohla ďalej

pred týždňom som sa dokopal ku dokončeniu tieňovania, miernemu fadingu a nafarbeniu detailov (ručne šedá a červená)


kĺby som nastriekal tmavou kovovou (nefotil som), turbíny v ramenách striebornou (zamaskované)

pred pár dňami som dokončil nanášanie dekálov

 


Zabralo to niekoľko večerov, keďže bolo treba vymyslieť, kam každý jeden kúsok umiestniť. Na svetlejšej modrej sa mi zdali biele popisky málo výrazné, tak som dal červené. A pôvodne svetlošedú na nasávakoch som premaľoval na bielu, aby to bolo kontrastnejšie

Zajtra všetko zalakujem a nastupuje patina olejmi....

Komentáre

PeVl napísal(a)…
parádní postup s barvou Romane, ploutev na hlavě parádní, vypadáto hned lépe