MSM-03C Hy-Gogg v základovke

Pôvodné predsavzatie dať cez víkend model kompletne do základu vrátane opráv chýb sa mi celkom úspešne podarilo naplniť, na dôkaz tu mám fotky:
Fotky majú úmyselne zvýšený kontrast, aby bolo vidieť povrchové detaily. Pokúsil som sa opraviť väčšinu chýb, aj keď nie všetko mi vyšlo tak, ako som chcel...
Ďalšie kolo už bude farba, svetlomodrá, ako na skutočnom Hy-Goggovi...


Komentáre

PeVl napísal(a)…
Paradni postup Romane, tesim se na barvu. Jenom tu ostruhu na hlave bych udelal u korene sirsi aby mela trochu objem a nebyla to jen desticka . Jinal ale max super.
Roman Pieron napísal(a)…
Dik, ta plutva na hlave by sa dala rozne vylepsit, okrem vacsej hrubky u korena by sa dali aj naryt nejake vzory a pod...
som jednu chvilu uvazoval nad otvormi, ale potom som to nechal tak, kedze to ma byt plutva, tak mi tam otvory pripadali ako hlupost... a teraz mi tam nieco take chyba 8-(
zial, ani nestiham zverejnovat fotky a pisat na blog, mam to vzdy oneskorene o niekolko dni, takze stav v surfe bol aktualny v piatok vecer, od nedele je uz HyGogg komplet vo farbe... takze uz zial ziadne velke upravy nebudu... snad nabuduce to bude lepsie....