MSM-03C Hy-Gogg - stavba hotová


Posledný krok boli článkové ruky.
Veľa času mi zabralo začisťovanie a dopasovávanie vnútornej štruktúry ramien a praskanie jednotlivých článkov.
Odstránil som všetky povrchové detaily (podľa mna nie moc vydarené) a najmä som na pevno zalepil hánkovú časť rúk, ktorá pôvodne umožňovala nasadiť pazúre až po skompletovaní modelu. Dôvod bol jednoduchý - vzniknutá špára po skompletovaní modelu bola na môj vkus príliš hrubá.
Priamy dôsledok tohto zalepenia je jasný - stratil som možnosť nasadiť pazúre až po namaľovaní, čo je dosť nemilé, pretože namaľovať kovové nasadené pazúry by bol dosť problém. Vyriešil som to tak, že som rozšíril osadenia kĺbov tak, aby sa pazúre dali do ruky nasadiť aj z predu, čiže aj úplne na záver stavby. Jediné, na čo bolo treba dať pozor, bolo neprebrúsiť osadenie tak, aby kĺb pazúra samovoľne nevypadával. Sám som bol prekvapený, že takáto drobnosť v pohode zafungovala.

Po tejto drobnej ale zásadnej zmene už šla klasika - pridané plastové doštičky rôznych tvarov, drobné doplnkové diely a tiež som preryl "zápästia".

Ako chuťovku na záver som nasadil na hlavu plutvu tak trochu v punkovom štýle :-)



Viacmenej tomto stave končím so stavebnými krokmi a presúvam sa konečne na povrchovku. Očakávam, že Surfacer ukáže množstvo chýb, takže nejaký čas mi zaberie ich oprava...

Komentáre

PeVl napísal(a)…
no Roman, pekne napredujes, ozaj sa tesim na camo session.
Petr
Roman Pieron napísal(a)…
dik, session uz zacala, vcera vecer isli ramena so Surfu... zatial je to dobre, ziaden neprijemny sok sa nekonal
Dark Tower napísal(a)…
Vy si inak ulietavate na totych robotkoch Romanko :))) Som rad, ze ti to tak pekne odsypa a tesim sa na nejaku tu technikarsku modelarcinu na tomto zazrakovi...
Roman Pieron napísal(a)…
no, tak trochu ulet 8-) ale ked uvidis co planujem ako dalsi model, tak sa udusis smiechom 8-)))

na povrchovke bude aj nieco z technikarskych praktik, robot bude "trosku jazdeny"...