Z'Gok pripravený na dekály

Opäť oneskorene, ale predsa - fotky z progresu (4 dni staré...).
Z'Gok je vo finálnej farbe, zelenú kombináciu som sa pokúsil oživiť nejakou žltozelenou... tak som zobral Desert Yellow od Tamiye a striekol som s ňou niektoré drobnosti. A fujtajbl - ono mi tam tá žltá vôbec nepasuje, je príliš tmavá... ale vzhľadom na náročnejšie maskovaie tých kruhových nasávakov už som nemal chuť to prestriekať svetlejšou žltou (napr. Buff), takže som toto nepekné vyhlásil za finálny stav 8-(
Beriem si z toho ďalšie ponaučenie, ako je dôležitý výber vhodných odtieňov, najlepšie ešte pred začatím samotnej povrchovky.

Fotky ukazujú stav po jemnom tieňovaní a lesklom laku - príprava na dekály (aj odtiene by mali byť už teraz reálnejšie)

V realite sú už dekály na porchu, aj wash urobený... fotky dodám čoskoro...

Komentáre