MSM-07 Z'Gok vo farbe

Začal som povrchovku na Z'Gokovi. Aj toto má byť experiment, pretože chcem na ňom vyskúšať kontrastnejšie a výraznejšie "komixové" odtiene farieb so zvýraznenými detailami a minimom patiny (dosť bolo nevýrazných vojenských farieb).
Vymyslel som si zeleno-šedú kombináciu, tak uvidím ako to vyjde na konci.

Krok číslo jedna - zelený a šedý základ. Zistil som, že nemám také odtiene Tamiya farieb, ktoré by po namiešaní zostali dostatočne výrazné (vždy mi vychádzali do šeda alebo ostali mdlé), preto som si namiešal zmes z Vallejo Model Color a pokúsil som sa ju nastriekať. Hmmm, veru Model Colorky nie sú to pravé na striekanie, trápil som sa s nim celý jeden večer. A nakoniec som aj tak nebol spokojný s výsledkom, odtieň opäť vyšiel taký nevýrazný. Asi to spôsobil šedý podklad (debo, šedú Tamiyu som dal všade)... nabudúce dam bielu farbu...
ďalší krok bolo rozbitie  monotónnosti farieb, takže najprv bol jeden večer maskovací a potom druhý večer boj so striekaním svetlejším a tmavšim odtieňom Vallejo Model Color (šedá klasika Tamiya bola v pohode). Žiaľ, tá svetlá zelená mi vyšla nejak moc do svetla...čo už...
Na tento krok som sa celkom tešil - zamaskovať nasávaky a nastriekať ich žltou... páči sa mi výsledný efekt, konečne niečo pozitívne v týchto farebných experimentoch...
v maskovaní a striekaní samozrejme pokračujem, ešte je na Z'Gokoci stále dosť práce....


Komentáre