MSM-07 Z'Gok ver. Žabiak - hotovo

Po niekoľkých dňoch nočných prác hlásim hotovo - Z'Gok je dokončený.
Ako vždy, som pozadu s fotkami, tentoraz som nenafotil skoro nič z priebehu, keďže kroky išli relatívne rýchlo za sebou a väčšinou som končil neskoro v noci...
Napr. pri dekáloch som sedel do rána 4:30, keďže som neustále hľadal nové a nové vhodné miesta na modeli, kde by som dal dekál, potom som zase hľadal vhodný typ dekálu...
ďalší večer som bojoval s matným lakom od Tamyie, až som skončil pri klasike Vallejo...

Rozpisovať sa zbytočne nebudem, lebo povrchovka je klasika, akurát veľmi jemná, čiže minimum tieňovania riedkou zmesou čiernej a šedej...  ako som písal už skôr, taký anime štýl. Európsky štýl mecha ma už moc nebaví, to robí každý - hrdza, špina, olej, temné matné farby, intenzívne tieňovanie... proste všade prítomná nuda...
Experiment sa teda vydaril, mám viacero skúseností, ktoré sa pokúsim aplikovať na Hy-Goggovi, ktorý sa týmto dostáva späť do poradia.

Tu sú výsledné fotky (s kvalitou fotiek sa ešte pokúsim niečo urobiť...), naživo bol k videniu v Mošoni.

 

 

Komentáre