Hy-Gogg - LED

Po dokončení experimentu so Z'Gokom sa vraciam späť ku Hy-Goggovi, aby som ho konečne dokončil.
Tu sú celkové pohľady na aktuálny stav
 

Po motivačnom študovaní stavieb iných Gundam fanatikov som sa rozhodol, že zabudujem ho hlavy červenú LEDku, znázorňujúcu oko. Musel som vymyslieť, kde umiestním baterku, ako zabudovať samotnú LED-ku tak, aby časom nespadla späť do vnútra modelu a najmä kde umiestniť vypínač. Keďže som sa k tomuto kroku odhodlal už dosť neskoro, po zlepení vnútorných dielov, nebol som schopný jednoducho zabudovať vypínač do časti, ktorá bude odnímateľná. Preto šiel do zadnej časti hlavy, kde som vyvŕtal tenkú dierku. Do nej zmestím akurát drôt z kancelárskej sponky, ktorým vypínač stláčam. Takto vyzerajú vnútornosti:
A takto v tme vyzerá rozsvietená LED-ka.
 Som zvedavý na konečný efekt na výslednom modeli 8-)



Komentáre