MSM-07 Z'Gok (HGUC)


Na Hy-Goggovi robím veľa vecí, ktoré som doteraz nerobil, nejak mi to ide pomaly, navyše nie som si istý, či idem správnou cestou, čo ma čoraz viac znervózňuje, preto som si povedal, že potrebujem niečo ako "technologický demonštrátor". Taký, na ktorom by som si overil, či idem na Hy-Goggovi správnou cestou a ktorý by som dokončil v krátkom čase. Cieľom je teda čím skôr ho nastriekať a zistiť, či tieto úpravy dopomôžu lepšiemu vzhľadu robota alebo nie...

Preto som vytiahol Z'Goka, séria HGUC, čo je v princípe veľmi jednoduchý a starší model a trošku som ho upravil v podobnom duchu, ako je robený Hy-Gogg. Čiže som na ňom urobil niekoľko malých modifikácií, vlastne iba nejaké nové rytie, otvory a dierky, zopár plastových plôch a pridal som niekoľko nasávacích otvorov na trup a nohy.


Tu je zopár fotiek modelu, z rôznych strán.
 
A rozobratý na súčiastky, tesne pred Surfacerom.
 
On to mal byť pôvodne víkendový projekt, ale nejak som to nestihol, dúfam teda, že do tohto víkendu už bude vo farbe a laku...

Momentálne je model v Surfe, ale už teraz viem dve veci, ktoré budem musieť urobiť na Hy-Goggovi
- zvýrazňovanie liniek Gundam Markerom už nebudem robiť, lebo sa mi tie čiary nepodarilo poriadne zakryť ani Surfacerom
- kĺby z ABS plastu mi postupne praskajú tým, ako opakovane nasadzujem ruky a nohy, takže som ich do puzdier musel vlepiť a čapy zabrúsiť...

Takže účel táto stavba plní, držte palce, nech mi ten experiment vyjde aj z časového plánu.

Komentáre