Hy-Gogg - WIP legs

Ďalší pokrok na Hy-Goggovi zo skupinovej stavby na modelforum.cz.

Prvé zmeny na nohách, nejaké to rytie, k tomu drobnosti z plastu (náznaky poklopov a žalúzií). Rytie som len pre lepšiu viditeľnosť zvýraznil Gundam Markerom (mal som po ruke hnedý, tak to farebne nevyzerá nejak extra...), dúfam že potom nenarobí neplechu pod Surfacerom

V ďalšom kroku som obryl "palcoplutvy". Tu som celkom rád, že som našiel jednoduchý spôsob, ako obrývať podĺž hrany. Plus pribudli ďalšie drobnosti (napr. závesné oká)

Aj kolená som preryl, plast som nedával kvôli času... aj tak sa ukázalo, že po zložení nohy niektoré rytie nebude vidieť... Vo vyrábaní si zbytočnej roboty som asi majster, pretože som mal v úmysle predĺžiť nohy, aby bola jednotka o niečo vyššia (inšpirovaný inými stavbami a teóriou, že roboty nie sú proporčne rovnako stavané ako ľudská postava) - a ono to vo výsledku takmer nie je vidieť... (na fotkách sú oba kĺby - jeden pôvodný, druhý predĺžený)

Obeťou úprav sa stali aj "krycie plechy" kĺbov nôh. Zväčša preryté, šablóna na prerývanie sa mi trochu šmykla, takže tie oválne otvory nie sú podarené, ale opäť sa mi potvrdila zbytočnosť práce - po zložení takmer nič nie je vidieť - kryty sa čiastočné skrývajú pod bedrami... Tu bol aj pokus o vyrobenie vystupujúcich nitov z tyčiniek 0,3mm... snáď to bude nabudúce lepšie...
Takže asi toľko nohy... presúvam sa späť na trup, aby som ho dokončil a pripravil na striekanie Surfacerom. A to som ešte nezačal riešiť ruky....

Komentáre

Joel napísal(a)…
Hi, Nice post. Would you please consider adding a link to my website on your page. Please email me.

Thanks!

Joel Houston
JHouston791@gmail.com