Hy-Gogg - WIP (head)

Opäť som sa dostal ku PC na dlhší súvislejší čas, tak dobieham zameškané - fotky postupu prác na Hy-Goggovi
Pridal som niekoľko ďalších detailov a nové rytie na hlavu (a viac menej aj na trup)
 
Polovice hlavy ešte nie sú zlepené, pretože na poslednú chvíľu som sa rozhodol dať do vnútra červené LED-ku v mieste oka (typický znak jednotiek Zeonu), takže som si to opäť skomplikoval...

Prvé ľahké úpravy som urobil aj na trupe
Ten biely vložení diel medzi bedrami a hlavou je pokus o zvýšenie siluety jednotky, má to hrúbku 3 mm. Samotné brucho som tiež rozpracoval...
Ešte mám toho dosť pred sebou...

Ostatní borci zo skupinovej stavby sa nejak odmlčali, len dúfam, že to nie je tým, že moja aktivita publikovaná je podstatne nižšia ako by som chcel (keďže som tak trochu iniciátorom skupinovky...)

Komentáre