Hy-Gogg - hlava

Ramená sú takmer dokončené, presunul som sa na hlavu, nech sa stále nemotám na jednom mieste a je vidieť aj nejaký postup...
Trošku som aj zmenil štýl, hlava nebude až tak veľmi členitá (áno, aj kvôli nedostatku času). Na začiatok prvé návrhy nového rytia...

 ...ktoré sa po štúdiu fotiek iných modelov ďalší večer zmenilo... vyvŕtal som otvory na ventily, čo mi opäť spôsobilo komplikáciu kvôli usadzovacím kolíkom zvnútra. Diery sa mi preto podarilo navŕtať o niečo väčšie ako som chcel, takže budem musieť trošku tmeliť.
prišiel rad aj na rytie a prerobil som nasávanie na tvári (tie biele mriežky), keďže pôvodné bolo utopené a nevýrazné.
 
miesto plátov plastu som  tentoraz použil pásiky, uvidíme, ako moc to vo výsledku rozhodí pôvodný koncept 8-)
 
tu je celok opäť na nohách, na hlave budem ďalej pracovať (najmä spodok hlavy, plutva, niečo s tryskami...) a už mám predstavy ako budem pokračovať na nohách...

Komentáre