Hy-Gogg - WIP 2

Pokračujem dopĺňaním povrchových detailov na krídla, tentoraz do výšky pomocou plastových doštičiek (keďže do hĺbky som to vyriešil prerývaním).
Začal som nákresom, nahrubo, pre lepšiu predstavu
 a postupne som pridával jednotlivé kúsky
Samozrejme, veľmi rýchlo sa ukázala moja neskúsenosť - odrezať úplne rovnaké malé kúsky z plastu vôbec nie je jednoduché, presne ich prilepiť rovnako žiadna pohoda, a to nehovorím o rôzne zakrivenom povrchu, ktorý sa na prvý pohľad zdá jednoduchý, ale po prilepení dielu sa to vyvinie celkom inak....
V tejto fáze som povrch opakovane prerábal, dokonca som ho 2x dal čiastočne dole a začal nanovo, takže pôvodne načrtnutý koncept som skoro celý zmenil....

Toto bol ďalší level - experimentoval som s tenším plastom
Na povrchu ešte stále nie je všetko, čo by som tam chcel mať, ale aj to príde.
Dúfam, že budúci príspevok už bude o dokončenom povrchu krídel, keďže ma ešte čaká veľa roboty na vnútornej konštrukcii...


Komentáre

PeVl napísal(a)…
pěkný progres, nebojíš se toho. Já mám pořád ostych šáhnout na origo díly a tak vyrábím nové :-) P.
Roman Pieron napísal(a)…
no, strach nemam, ved nejako to uz dopadne... len mi to vsetko ide velmi pomaly, mal som uplne inu predstavu o termine dokoncenia