Hy-Gogg - stavba na sucho

Skupinová stavba obojživelných jednotiek Zeonu už naplno beží, ja som sa pridal Hy-Goggom v mierke 1/144 - séria HGUC.

Zatiaľ som urobil jednoduchý snap-fit počas niekoľkých večeroch v novom roku, strávených pri televízii (takéto príjemné stavby sú fakt relax) - diely sú len nasucho poskladané s tým, že spoje som úmyselne zoslabil, aby som ich mohol zase ľahko rozobrať.
K modelu - ruky sú dosť dlhé, takže bedrové kĺby neudržia postavu vzpriamenú, preto je vždy jedna ruka položená na zemi. Je dosť možné, že toto zafixujem, aby mohli byť obe ruky vo vzduchu, to ale závisí od konečnej polohy, do ktorej ho dám.
Do jednej dlane som dal raketu, druhu som nepoužil... váham, či vôbec nejakú použijem.
Na poslednej fotke je vidieť, že výrobca ignoroval vnútornú časť ramenného panciera - ak predpažím ruky, je vidieť prázdny priestor. Takže aj s týmto niečo urobím.

Tu sú ďalšie možné polohy, ktoré môžem s modelom vykúzliť- na prvej fotke je plavba pod vodou, keď sa používajú trysky v chodidlách, na druhej fotke tesne po vynorení z vody - pomocný motor na chrbte používaný pre vynorenie je tesne pred odhodením, rovnako ako kryty na rukách, ktoré ukrývajú rakety:

Toto bude asi cieľový stav, z ktorého budem asi najskôr vychádzať pri ďalšej stavbe
Pri pohľade zo zadu je jedna komplikácia - pomocné motory zakrývajú výtokové trysky na samotnom stroji, čo je logické vzhľadom na odhadzovanie motorov, ale rád by som ich tam ponechal, takže to budem musieť nejak vyriešiť...

To je zatiaľ všetko ku stavbe - doteraz to bola zábavka pre deti (fakt relax si takto nasucho poskladať kvalitnú stavebnicu), ale teraz začne o niečo serióznejšia modelárska práca...
Momentálne premýšľam, čo všetko a ako vylepšiť, takže ďalšie fotky budú asi až po nejakom čase, keď sa do tých úprav aj skutočne pustím.

Komentáre