Hy-Gogg - prvé úpravy

Po dlhom čase som sa dostal na nejaký ten súvislejší čas k počítaču, takže okrem priebežného ukladania fotiek zo stavby do storage môžem napísať aj pár slov...
Ako prvé som odstránil nie celkom výrazné detaily na ramenných pancieroch  (kvôli zjednodušeniu ich stále nazývam krídlami), stenčil štvorcové otvory a začal som robiť na svojej predstave, ktorú mám jasnú (ako jednu z mála) už od začiatku stavby - podlhovasté otvory:
Plast bol veľmi hrubý, takže som sa ho snažil stenčiť čo najviac, čo s pomocou frézok nebol problém... problém nastal vtedy, keď som sa z vnútra pokúsil otvory prekryť plastovými záslepkami s naznačeným rytím - s prvým otvorom som bol spokojný až po dvoch večeroch skúšania na sucho... Ďalšiu dvojicu otvorov som už nestenčil tak veľa, aj brúsenie vnútorných detailov som už mal v ruke, takže obe záslepky boli otázkou jedného večera.
Pohľad do vnútra hovorí, že som musel najviac stenčiť spojovací kolík v strede, pretože som si počas návrhu otvorov neuvedomil, ako mi to skomplikuje prácu...
Následne som povrch "krídel" preryl, čo bola celkom pohoda
Toto bol stav ku 22.1.2012, čiže viac ako týždeň dozadu...
Ďalšie kroky som si naplánoval plátovanie povrchu "krídel" a doplnenie novej konštrukcie do vnútra "krídel", keďže je v nich pusto-prázdno a pri zdvihnutých rukách tam nie je pekný pohľad. Niečo už mám medzičasom urobené aj nafotené, ale to bude v ďalšom príspevku....
Stay tuned.....

Komentáre

PeVl napísal(a)…
pěkně si se rozběhnul, hlavně dokumentuj, ať se můžeme kochat
Petr
Roman Pieron napísal(a)…
dik, postup fotim kazdy den (skor noc), ked nieco urobim, ale uz nikdy nie je sila dat to na blog... ani forum nestiham, sorry... ale dobehnem to....
kridla su uz preplatovane, prave tmelim a vyrabam vnutrajsok... jedno peklo za druhym, preplatovanie na kridlach som 2x daval dole.. fakt som necakal, ze to pojde takto pomaly...