Operácia Alfa


Dnes večer úspešne prebehla operácia Alfa. Vytýčený cieľ bol jednoduchý - rozbehať fotoaparát.

Na tento balík som čakal 3 týždne. Skutočné náklady - 30% z ceny v oficiálnom servise Sony. A výmenu si musím odmakať sám. Na porovnanie - staré a nové LCD. Na tom starom je celkom jasné, že je rozbité.
Črievka sú von. Našťastie prístup ku LCD bol veľmi jednoduchý, stačilo chvíľu premýšľať, hľadať a skúšať. Súdruhovia z Japonska to dobre vymysleli.
Po chvíli špekulovania som nový LCD nasadil a hneď aj zapol. Paráda, všetko je tak, ako má byť. Akcia na záchranu foťáku teda úspešne skončila asi po piatich minútach. Hotovo, môžem sa znovu tešiť na poriadne fotenie.

A keď už som mal ten starý foťák vytiahnutý, tu sú dva zábery na moju pomerne novú hračku - kruhový blesk na makro fotografiu. Ešte stále hľadám tie správne nastavenia, ale jeho výhoda je v tom, že nepotrebujem statív na fotenie aj v mojej tmavej skrini, takže môžem pohotovo a bez veľkých príprav fotiť a celkovo by mali byť fotky viac presvetlené, s menej ostrými tieňmi. V ďalšom príspevku blogu už budú fotky s týmto bleskom.

Komentáre