Citroen 11CV - interiér

Po prvých dvoch večeroch je stav následovný:

 nejaká drobnosť do interiéru

celková stavba, zatiaľ všetko len nasucho, kolesá sú fakt nejaké menšie, ale Hauler vraj robí rezinové iba pre nemecké verzie, tak ostanú pôvodné zo stavebnice.
Počas soboty by som chcel namaľovať a zlepiť interiér... a celý deň budem váhať, či nasadiť kovové mriežky chladiča a vetracie otvory krytu motora... vraj ma čaká ešte veľa práce na sklách, tam musím šetriť sily 8-))


Komentáre

ptr napísal(a)…
Na poslední fotce je vidět ta díra pod zadním blatníkem, je vidět skrz celé vozidlo.
Roman Pieron napísal(a)…
Ano, ta diera tam je, ale uz som ju stihol zakryt 8-)
Inak vikend nanic, vecer prisla svokra, cez den Zuzka nespi... tak som sa k modelu ani poriadne nedostal, len vcera vecer som odfrezoval mriezky chladica a nalepil kovove, aj dva otvory odvetravania motoroveho priestoru su prec a namaloval som interier... Snad sa lepsie zadari v pondelok vecer, aj fotky uz budu (teraz som nic nestihol pofotit)