Citroen 11CV - čakanie na zázrak

Dostal som sa do bodu, ktorý by som kľudne mohol nazvať čakanie na zázrak - model čaká na lesklý lak. Predchádzajúce skúsenosti s lesklým povrchom na autách mi trošku pocuchalo sebavedomie 8-)) takže som tentoraz dal na radu Pedra a idem vyskúšať ním odporúčaný dvojzložkový autolak. Vraj má zázračné vlastnosti, tak uvidíme. Momentálne je interiér hotový, karoséria má čiernú pololesklú farbu. Urobil som drobnú zmenu vo svojích postupoch, keďže počas striekania som bol sám doma a mne osobne zápach nevadí - čiernú matnú Tamiyu som tentoraz nariedil Laquere riedidlom od Tamiye (žltý vrchnák) + plus pár kvapiek NATO Black a lesklého laku. Výsledkom som uchvátený - taký krásny povrch sa mi už dávno nepodaril.
Čakanie na lak som si spestril prípravou podložky. V stavebnici boli pribalené pekné figúrky od ICM, tak som sa ich rozhodol použiť. Najmä keď jedna z nich je sám Galland. Takže vignetka by mohla mať názov "Gallandovi chlapci" - Galland v plášti stojaci pri svojom naleštenom Citroene pozerá na pilota, ako si pred štartom na akciu s pomocou mechanika pripútava padák. Môže byť ? 8-)))) 
Figúrky práve začisťujem, preto ešte nemajú hlavy...

Komentáre