Zlín Z-42M - opäť kokpit

Takže dnes už môžem smelo povedať, že včera bol smolný deň.

Za prvé - včera prilepený kryt kabíny sa mi prestal páčiť, takže dnes šiel hrubou silou dole, prebrúsil som ho, mierne upravil a nasadil tak, ako by mal byť. Ďalej vytmelil sekunďákom, s čím nemám dosť skúseností, takže som zase pre zmenu laboroval s debondérom ... no nič, nechal som to tak, šiel ešte Surfacer, ktorý ukázal chyby, takže opäť sa bude brúsiť... Už som si spomenul, prečo som prestal robiť modely lietadiel - to tie "sklíčka" mi nikdy nešli....

A prečo nemám fotky ?
Za druhé - včera večer som nešťastne zachytil lakťom o foťák a zhodil ho na zem. Odniesol to display, ktorý praskol a už nefunguje. Takže moja najbližšia úloha je nájsť spoľahlivý servis, aby bola Alfa čím skôr v poriadku... Alebo si na eBayi kúpiť LCD a vymeniť si ho sám...

Nespomínal som, že včera bol smolný deň ?

P.S. Drobná náplasť za včerajšok - do hlavičkového obrázku na klubových stránkach som konečne pridal logo klubu... blbostička, ale poteší...

Komentáre

Matej "KaVečko" Paluda napísal(a)…
S tým aparátom to je v prdeli :/ No neva, som rád, že sme ťa inšpirovali k nejakej rýchlostavbe :) Ešte keby si si kúpil tiež nejakú 100ku, tak to by bola že úplne pecka :D
Roman Pieron napísal(a)…
Veru, bol som riadne nasraty kvoli fotaku, navyse bola noc, tak som si nemohol ani poriadne zakricat.
Inak, nejaku 100ku by som bral, len keby boli lepsie predlohy, nejaka moderna... ale toho sa asi nedockam, ze...
Matej "KaVečko" Paluda napísal(a)…
Moderna určite nie, jedine ak by si sa uspokojil s nejakým frickom, napr. Panzer II alebo III alebo SdKfz 251
Roman Pieron napísal(a)…
Hmm, nemecka technika nie je zla, ale ja by som z toho potreboval urobit nejaky sci-fi tank, preto ta moderna...