Novinka - Staghound od Bronca v 1/48

Mám veľkú radosť, že aj Bronco začne robiť modely bojovej techniky v mierke 1/48, na ktorú som sa namotal len pred nedávnom. Doteraz mi moc nevyhovovali predlohy od Tamiye a Hobbybossu (príliš veľa pásovej techniky), Bronco má ale ako prvotinu práve kolesovku - britský Staghound.

Model ma naznačený interiér, otvorené dvere a poklopy na veži a k tomu sadu kovových dielov. No nie je to krása ? Teším sa, keď sa mi dostane do rúk...

Komentáre

Anonymný napísal(a)…
Roman, nevieš či sa bude robiť aj s inou vežou? Tomáš
Roman Pieron napísal(a)…
Jasne, celkovo ohlasili 3 verzie - dalsia bude protilietadlova a potom so 60 librovymi raketami. Viac tu http://goo.gl/WfFft.
Inak, ako sa ti dari v BA ?
Tomáš napísal(a)…
Tak to je super, pockam na tu poslednu s raketami.
Inak v BA sa pomaly zaucam, riesim byvanie a podobne. Modely su momentalne niekde v uzadi...