Tieren Ground Type completed

Tak Tieren je konečne hotový (celý názov MSJ-06II-A Tieren Ground Type, mierka 1/100, séria Gundam 00).
Pridal som dve figúrky, v mierke 1/100 to bola celkom sranda ich maľovať.
Tu je zopár fotiek, žiaľ pri veľkosti modelu som zistil, že mi nestačia možnosti fotokútika, predsa len som doteraz fotil väčšinou techniku 1/72 a na takto veľký model mám málo svetla...
So zaprášením podložky som to trochu prehnal, najmä ten fľak okolo jedného z vojakov mi nevyšiel, žiaľ už to neviem napraviť....
Celkovo zaujímavá skúsenosť, ale kvôli veľkosti už nabudúce pôjdem do menšej mierky 1/144... a veru že ich už mám zopár nachystaných...

Komentáre

RIHARD napísal(a)…
Well done, with human figures look more impressive
Dark Tower napísal(a)…
Super masinka, radost vidiet nazivo. Drobne pripomienky sme prebrali v Brne, tak mi nezostava nic ine, nez zatliaskat a pogratulovat ku oceneniu :))
Roman Pieron napísal(a)…
Thnx Rihard, the size differences in Mobile Suit and the human persons are clearly visible now
Roman Pieron napísal(a)…
Dik Rado, tvoje pripomienky zapracujem na dalsom modeli, tento som uz nechal tak. Ako sa hovori, "dokonci a nechaj tak, lebo to len pokazis"... co sa mi aj poradilo s tym zaprasenim podlozky...