Gundam - Tieren Ground Type - podložka

Po čase opäť drobný update.
Podľa Marianových odporúčaní som podložku pod Gundama vylepšil pridaním borovicovej kvôry, ktorú som vsadil do modelovacej hmoty a celok obohnal balzovou doštičkou. K tomu voľne pohodené kamene a nejaké tie trsy vegetácie, ktoré by mali zobrazovať veľmi pustú krajinu...
Tu sú menej kvalitné fotky z polčasu stavby:
Podložka po nafarbení - chcel som zobraziť viacmenej jednoduchú púštnu krajinu s betónovými plátmi vybudovanej cesty... trochu som sa ju pokúsil farebne rozbiť, k tomu dark wash, ale asi som to prehnal...

...preto som ju chcel mierne utlmiť veľmi nariedenou šedou. Na záver som dal jemnú vrstvu matného laku.. čo malo za následok až príliš veľké ultmenie... no nič, už ma tá podložka nejak prestala baviť, takže toto je asi jej konečný vzhľad (pribudne už iba nejaký ten prach, keď budem patinovať Gundama):
 A konečne sa môžem vrhnúť na samotného Gundama... odfarbiť zbrane, nastriekať kovovými farbami a dokončiť celkovú patinu...

Komentáre

ptr napísal(a)…
Ses nějak rozjel.... :-)
Jen dvě poznámky:
1. nejsem žádný expert, ale řekl bych, že ta kůra je z borovice a ne z dubu.
2. ty menší kameny mi připadají rozmístěné moc pravidelně. Pokud tam plánuješ ještě něco přidat (rozšlápnuté auto apod.), tak je to OK
Roman Pieron napísal(a)…
sorry, jasne ze z borovice, ani neviem, ako ma napadol ten dub 8-))
s tou pravidelnostou som to prehnal, aj Ata mi to hovorila, ale zial uz neskoro... ked som to tam lepil, az take pravidelne mi to nepripadalo, to az po case sa tak ukazalo 8-) jedine stastie je, ze ten Gundam je tak velky, ze tie kamene pod nim uplne zaninku... a na rozslapnute auto som nemal gule, mozno nabuduce...
Junior napísal(a)…
hmm. vyzerá to fajn, ešte by to ale chcelo (keď vravíš že je to z púšte) tak riadne zaprášiť hlavne okraj cesty... a skalu tiež... musí to byť fakt púšť kamene by som asi veľmi neriešil možno ešte obsypal trochu hrubou zmesou "čohosi" a znovu jemne zafarbiť a zjednotiť