Dodge WC-54 Ambulance

Tento model vznikol tak trochu "na objednávku" - manželka chcela niečo iné ako stále len vojenské stroje... že jej mám postaviť sanitku 8-)))
Zvolil som teda Ambulance set od Academy 1/72 (Dodge WC-54), tam je pekne vyzerajúca sanitka a padne mi to aj do zbierky "odznakov". Stavba mala byť rýchla krabička, ale potom som niekde na internete čítal, že model je veľmi nepresný a len z diaľky pripomína skutočný Dodge, tak mi bol nasadený chrobák do hlavy...
Po viacerých váhaniach, pokusoch o brusenie a tmelenie, prerušeniach a odkladaniach som ho predsa len dokončil bez úprav - nebola sila ani čas sa úpravy. Jedinou zmenou bolo nastriekanie červených krížov - na výslovné prianie zadávateľa 8-) som namiesto jedného veľkého červeného kríža na zadných dverách musel urobiť dva malé kríže. Dekály na dva malé kríže však v stavebnici neboli, takže som musel maskovať a striekať. A keďže som vedel, že určite nenamiešam rovnaký odtieň červenej ako na dekáloch, tak som dekály odložil úplne a všetky kríže som nastriekal... to bolo teda maskovacie cvičenie...
Zvyšok povrchovky už klasika, len som trošku zaexperimentoval s pigmentami, so zmiešanými pocitmi. A nahradil som pôvodné škaredé a hrubé okná za nové z fólie. Moc sa mi nevydarili (trochu odstávajú), no čo už... a áno, ten podvozok je fakt divný, taká bola stavebnica... ale to som uz naznačoval...




Nie som moc spokojný s výsledkom, bola to taká prerušovaná a zároveň uponáhľaná stavba... Aspoň viem, akým štýlom v budúcnosti nestavať 8-((
a na rýchlovky si vyberať lepšie spracované modely 8-))

Komentáre

Dark Tower napísal(a)…
Ja americke auta moc nemusim, ale tieto 'druho-svetove' vojenske kary su fajne, pricom sanitkovy Dodge a klasicky Jeep Willis su asig naj. Musim povedat, ze modelik sa ti podaril (predpokladam, ze aj manzelke sa paci, takze uloha splnena), trochu si na nom potrenoval, trochu pokutil, toz co viac si priat? Len taka drobnost - cele auto vyzera prijemne zapraasene, len to spatne zrkadlo tam ziari krasnou zelenou :)
Roman Pieron napísal(a)…
Dík, manželke sa páči, tak mám radosť aj ja 8-))
Dobrý postreh, na ten spaťák som úplne zabudol, lepil som ho až nakoniec... opravím ho, nech je to na poriadku 8-)