Žeby nový modelár ?

No a tu mám originálnu výhovorku, prečo nestíham s modelmi, pekne čierne na bielom - Zuzka, momentálne 21 mesačná. Takto to vyzerá v byte, keď jej na chvíľu ukážem chrbát:

Tentoraz som mal šťastie, sedel som v pracovnej "modelárskej" skrini, do ktorej som ju nepustil, takže rozobrala len skrinku s DVDčkami.

Skúsenosti však hovoria - aj to raz príde!
A došlo na okamih, keď som si na chvíľu odskočil do kuchyne - Zuzka si otvorila skriňu, následovalo "jeeeee..." a bol som jasný:

Opäť štastie, že sa jej zapáčili len farbičky na dverách, takže obaja, skriňa aj Zuzka prežili. Po zotrení potu pri predstave, ako siahne na stôl plný skalpelov, pilníkov a ihiel som musel rázne zakročiť.
A aké mi z toho plynie ponaučenie ?
Stop modelom, keď je Zuzka na nohách.
Som tak odsúdený iba na nočné výlety do skrine za modelmi, na kruhy pod očami a ťažké ranné vstávania...

Komentáre

Vrabec napísal(a)…
nooo šikula :D
... aspoň ti poriadne premiešala usadený pigment vo fabach XD
... no jo no ... taký je údel rodiča.