Steyr 1500, Tamiya 1/48 - akrylový pokus

Nejak je menej voľného času na všetky koníčky, modely však staviam, len si to odnieslo písanie o nich 8-(( Trochu teda dobehnem tento nedostatok a zverejňujem pár fotiek a komentárov.

Steyera 1500 som zanechal pred dvoma rokmi v tomto nedokončenom stave:


Už mu nechýbalo veľa do dokončenia, len nejaká ta patina, ale namotivovaný rôznymi novými technikami som sa dopustil škaredej chyby:

Hnev, znechutenie, odloženie do poličky na "lepšie časy".

Po dlhom čase som nakoniec chybu veľmi jednoducho napravil prestriekaním zadnej steny, ale keďže odvtedy uplynuli dva roky, chcel som vyskúšať ďalšie nové techniky. Po zhliadnutí videa "Acrylic Techniques..." od MiGa som sa rozhodol - komplet nová povrchovka a iba akrylmi... a bez ohľadu na menšie chyby (dúfam, že budú iba tie menšie 8-)))))

Takže nový nástrek Tamiyami, niekoľko rôznych odtieňov (aj hnedá) na rozbitie jednoliatosti, plachtovina maľovaná štetcom Vallejo Canvas (zatiaľ len základ):


Aj wash je robený akrylmi -> Sepia wash, Vallejo Game Color. Výsledok v pohode, postup trochu odlišný ako so syntetikou/olejmi, ale dohromady asi rovnako časovo náročné:

Filtre som tentokrát vynechal, nemám pocit, že by som mal tú šedú nejak špeciálne tieňovať, ani kontrasty nie je treba utlmovať.
Takže nabudúce odreniny, pokusne štetcovať všetky plachtoviny a nakoniec pigmenty. Samozrejme všetko akrylom 8-))

Komentáre