Tieren Ground Type - prvé kroky povrchovky

Ďalší krok je hotový - všetky časti sú pod surfacerom, na ktorý som nastriekal vlastný mix zelenej farby (moc mi ten mix nevyšiel, nejak som sa od tej NATO Green nevzdialil, ale až tak mi to nevadí kenyit ). Tú som sa pokúsil modulovať tmavšími a svetlejšími odtieňmi. Výsledok je vidieť na fotkách, urobených narýchlo neskoro večer (modulácia predsa len zaberá trochu viac času ako bežný nástrek). Snažil som trošku tie kontrasty prehnať, tu sú fotky:


Kovové plochy sú zamaskované. Krátko na to som ešte príbuznými odtieňmi zelenej namaľoval niektoré vystupujúce plochy a detaily, aby boli svetlejšie a viac vyliezli z povrchu. Žiaľ, toto nemám odfotené, ale dôsledky sú vidieť na všetkých ďalších fotkách.

Na ďalšie kroky som si pre istotu opätovne pozrel Wilderove DVD o modulácii, takže - fading, filtre, wash, chipping... a kopu ďalších krokov, ktoré ma ešte stále čakajú... znie to strašne teoreticky, tak radšej idem na fotky:

Najprv urobený fading olejovými farbami a na to zelený filter (chcel som späť zelený nádych, po tej modulácii to bolo také šedozelené). Mám pocit, že sa ta modulácia nejak potlačila, už to nie je také kontrastné... a to mám pred sebou ešte ďalšie "špinavé" techniky, tak som zvedavý, ako sa to celé skončí.
Stay tuned....

Komentáre