Bojový oblek skompletovaný

Kompletné začistenie a poskladanie mi trvalo dlhšie ako som čakal, predsa len tých dielov je viac a dosť ma rozčuľovala stopa po deliacej rovine, tak som jednotlivé celky opravoval a striekal Surfacerom viac krát.
Tu sú fotky skompletovaného obleku, pripraveného na striekanie Surfacerom:


Nemám veľa skúseností s kovovými farbami, tak som experimentoval, aby som našiel to najvhodnejšie. Chcel som dosiahnuť tmavší kovový odtieň na zbrane, ale nie až taký tmavý ako gun metal od Model Masteru. Takisto som farbu nechcel leštiť, predsa len je to členitý povrch.
Takže Model Mastery a Humbroly vypadli zo zoznamu. Skúšal som Super Metallic od GSI, majú síce super vlastnosti, ale nemajú hľadaný odtieň. Vallejo Model Color Gun Metal je moc zrnitý, rovnako ako strieborná Tamiya. Alclady nemám.
Nakoniec som sa rozhodol pre vlastný odtieň tmavošedej, do ktorého som pridal metalizér, všetko Vallejo Model Color. Metalizér má krásne jemné zrno, takze mi vyšla farba ako lusk. Jemný nástrek a bez zápachu. Je však citlivá na oter, takže som to všetko aj hneď nalakoval lakom. Ale aj tak stále miestami vznikajú odreniny a už to nie je také pekné kovové...
Až neskôr som urobil dodatočný experiment so Super Metallicom, do ktorého som primiešal tmavošedú akrylovú Tamiyu a riedil GSI riedidlom. Divná kombinácia vzhľadom na zmiešanie syntetiky a akrylu, ale funguje. K tomu doma smrad ako čert, ale vyšiel mi zato pekný odtieň a čo je dôležité - bez náchylnosti na odieranie. Nabudúce pôjdem asi touto cestou, stačí len prežiť ten smrad xpasti

Komentáre