Klemm L 25 na Slovensku - model

Lietadlá v mierke 1/48 a navyše celoreziny nie sú síce moja parketa, napriek tomu ma však zaujala novinka od firmy KORA models - Klemm L 25.

Prekvapila ma dekálová verzia - Klemm L 25 v Slovenských službách, konkrétne SLeS. S najväčšou pravdepodobnosťou je inšpirovaná farebným bokorysom z knihy Slovenské letectvo 1939-1944 časť 1 pána Rajninca, žiaľ fotku tohto stroja som ešte nikde nevidel (jedna zo slabých stránok spomínanej knižky).

Ale to nie je všetko - KORA vydala samostatný dekálový aršík na slovenský Klemm v mierke 1/72. Klemma L 25 totižto robí v plastovej shortrunovej podobe (aj keď dosť hrubej) nemecká Huma (viď obrázok z krabičky), takže ak sa ešte podarí objaviť nejaká autentická fotka, máme ďalší cenný príspevok do zbierky letectva Slovenského štátu 8-))


Ešte doplním - žiaľ, pán Koraba zabudol doniesť tieto dekály na tohtoročné ModelBrno, takže ešte stále sa mi nedostali do rúk. Nevadí, raz to príde....

Komentáre