Plastiková zima 2009, Bratislava

Podarilo sa mi nájsť čas a zájsť na súťaž Plastiková zima v Bratislave.
Výstavné priestory už klasické, na poschodí (seniorské kategórie) kultúrneho domu v Ružinove, opäť tlačenica a teplo. Predajné priestory boli tentoraz rozšírené o malú sálu, takže viac miesta a viac predajcov. Dobrý počin.
Modely boli opäť výborné, najviac sa mi páčil slovenský Mi-17 v novej digitálnej kamufláži, aj preto som ho dal na obal fotogalérie. Dušas Gubiš sa opäť blysol svojou rozrastajúcou zbierkou lietadiel slovenských Vzdušných zbraní, tentoraz prezentoval 17 modelov. No a bolo aj niekoľko klubových stánkov. Nezachytil som žiadnu monotématicky špecializovanú výstavku (SIG), možno ešte tento, mne osobne sympatický trend na slovenské výstavy nedorazil.
Sprievodný program tvorili workšopy vo veľkej sále, ten ktorý ma najviac zaujímal, bol posledný z nich, keď Štepán Los mal hovoriť o maľovaní figúrok v mierke 1/72. Mam pocit, že nakoniec vzorovo namaľoval figúrku v 1/35, ale aj tak to bolo zaujímavé. Síce krátke a počas samotnej prednášky nie až tak zaujímavé (to podstatné nebolo vidieť napriek video obrazu na plátne), naopak najviac informácií sme si odniesli z diskusie po skončení, keď sme si mohli všetko detailne poobzerať a na všetko sa pýtať. Plne sme situáciu využili, takže spokojnosť 8-)
V poslednom čase mám čoraz lepší pocit z akcií, ktoré nie sú len o vystavení modelov, nekontrolovateľnom nakupovaní a následnom čakaní na koniec akcie a zbalenie modelov (na viacdňové výstavy chodím minimálne). Sprievodné akcie v štýle E-day alebo Plastiková zima sú tým správnym okorenením, najmä ak máme možnosť sa do nich zapojiť.
No ale dosť kecania, tu sú fotky:

Plastikova zima 2009, Bratislava

Komentáre

Dark Tower napísal(a)…
Bol som, videl som, neverim vlastnym ociam... Takze suhlasim, vyborna sutaz...