Hawker Sea Fury FB Mk.11 - kokpit

Trochu som predbehol dej s tým zlepeným trupom, samozrejme ešte pred tým som pracoval na interiéri. Bola to jediná zásadnejšia úprava, ktorú som plánoval, keďže kokpit v stavebnici ma moc neoslovil a kovové diely Eduard Zoom Colour boli po ruke... Planžeta obsahuje napríklad farebné bočné panely, upínacie pásy, palubnú dosku, takže kokpit sa s ňou robil rýchlo a pohodlne.

Pôvodne som chcel použiť aj rezinové sedadlo od Pavly, ale nepáčilo sa mi, celý odliatok je taký nejaký krivý, hrčatý.... proste nemá také pekné hladké a pravidelné tvary... Použil som teda pôvodné sedadlo zo stavebnice, akurát som naň doplnil drobnosti zo sady Eduard. Celok je nastriekaný tmavou modrošedou, odtieň namiešaný od oka, keďže informáciu o presnom odtieni som nikde nevypátral.


A ešte doplním pár slov ku trupu - polovice som zlepil sekundovým lepidlom a pokúsil sa napasovať krídlo na trup. Musel som poriadne zabojovať pilníkom na dosadacích plochách, pretože na prechode krídlo-trup mi vznikali schody - krídlo bolo vyššie ako trup. Pilníkovať sa oplatilo - diely sadli, takže som sa úspešne vyhol neskoršiemu nepríjemnému tmeleniu a brúseniu prechodu krídlo-trup.
Ďalší krok je nitovanie... to nabudúce...

Komentáre

Matej "KaVečko" Paluda napísal(a)…
Ten interiér vyzerá pekne, do tých leptov sa ozaj oplatilo investovať. Na to nitovanie som zvedavý, ak sa ti bude dať, môžeš pridať i nejaký malý postup práce.
Roman Pieron napísal(a)…
Veru, farebne lepty su super vec.
Model je uz komplet onitovany, dopisem este par slov a coskoro to dam na web. Zostan naladeny 8-)))