Peugeot 206 WRC dokončený

Experiment je ukončený - Peugeot 206 WRC s lesklým povrchom je hotový.

Povrch som dokončil tak, že som nastriekal 3 vrstvy lesklého Tamiya laku, preleštil Tamiya leštiacou pastou a nakoniec naniesol vosk (tiež Tamiya).
Sklá som štetcom natrel neriedeným lakom od Pronta, sú teraz o poznanie lesklejšie, čírejšie a nevidieť tak moc odtlačky prstov ani prach.
Nedalo mi a na prednom kufri som ešte urobil pokus - snažil som sa povrch najprv prebrúsiť Silichromom. Na toto je však ešte stále hrubý a podarilo sa mi na niektorých miestach prebrúsiť sa cez farbu až na podklad. Takže dobrý nápad to nebol.

Celú túto stavbu beriem ako získavanie skúseností s lesklým povrchom, ešte ma totižto nejaké tie lesklé modely čakajú. Už teraz viem, co všetko som mal robiť inak. Takže nabudúce.

A na záver - pokusne som ho model na podložku, pôvodne určenú pre Gaz-67 v mierke 1/48 - celkom mu to na nej pristane. Aj mierky sú celkom príbuzné - Peugeot je v 1/43


P.S. Sorry za tu prepálenú bielu, všimol som si to až na počítači a už sa mi to nechcelo opravovať...

Komentáre

Matej "KaVečko" Paluda napísal(a)…
Pekná mašinka, myslím, že pokus s povrchom sa podaril.
Roman Pieron napísal(a)…
Asi tak, pokus s povrchom sa vydaril, to bol aj moj ciel. Ale s modelom nie som az tak spokojny, nastastie na fotkach to nie je moc vidiet 8-)))))