GAZ-67B - podložka

Po nejakom čase som sa opäť pohol s Gazom, tentoraz na podložke. Na fotkách je podložka, ktorá by mala zobrazovať anonymnú cestu cez ruskú dedinu. Preto som si vyrobil kus plotu z balzových doštičiek, opatinoval ho olejovými farbami a pridal aj hotové rastlinky.



Pridal som statickú trávu dvoch rozdielnych dĺžok a farieb a cestu som natrel mixom rôznych zemitých pigmentov.




Nemám však z výsledku celkom dobrý pocit, stále mi tam niečo chýba...
Má niekto nápad, čím tu podložku uživiť ? Alebo čo upraviť, aby to nevyzeralo tak nudne ? Vítam všetky nápady...

Komentáre

ptr napísal(a)…
ovečky ? :-)
Roman Pieron napísal(a)…
ahaa, ovecky... a k tomu nejakeho leziaceho Gundama 8-))))

V pohode, aj to beriem ako napad, pohladal som nieco na nete, ale okrem Pegasus Hobbies (Animal Farm) som nenasiel ziadne domace zvieratka... ta mierka 1/48 je asi stale trosku netradicna na techniku... Alebo poradi nejaky lietadielkar ???
Anonymný napísal(a)…
prevesený kýbel,perina,koberec; opretý bycikel,koleso; smerová tabuľa, patník, vymol na ceste a v ňom kaluž vody, utekjúci pes, priparavené drevo na zimu .....atd
Matej "KaVečko" Paluda napísal(a)…
Podľa mňa to je fakt podarená podložka. V jednoduchosti je krása. Ak by si chcel niečo meniť tak možno v tom rohu, čo je po pravom boku auta (z pohľadu vodiča) je trocha pusto. Takže by som ho asi trocha zatrávnil, alebo tam pichol nejakú orientačnú značku, ako tu už bolo spomínané.
Roman Pieron napísal(a)…
Dakujem za inspiracie, nevzdavam sa a podlozku este podoplnam... hadam to bude nejake prekvapkanie...