Peugeot 206 WRC ešte nie je na odpis!

Kým nemám žiaden väčší progres na Gaze, tak aspoň napíšem, čo mám nové s iným modelom. Peugeot 206 WRC je späť !!
Poškodené sklíčko (Maskol vytvrdnutý na kameň) nakoniec vstalo z hrobu, pretože som ho opatrne vylomil z karosérie a kompletne preleštil. Bol to taký vedľajší efekt pri leštení povrchu Talbota, keď som zistil, že nieco vyleštiť nie je až taký problém a dá sa aj dosiahnúť celkom pekný výsledok, akurát to chce čas...
Postup je jednoduchý - hrubé prebrúsenie papierom zrnitosti 500, postupné zjemňovanie zrnitosťami 800, 1000, 1500, 2000, 2500, všetko samozrejme za mokra a nakoniec leštiace pasty, najprv Silichrom a potom Tamiya.
A k tomu času - počas večernej pohodičky, pri telke, na gauči... som leštil...
Tu je výsledok:



Karosériu som tiež prebrúsil, niektoré schody pretmelil a celok niekoľkokrát striedavo nastriekal surfacerom a vyleštil. Na fotke je stav, keď už je nastriekaný biely pruh na spodu karosérie (sorry za tmavé fotky, bielu takmer nerozoznať), použil som lesklú bielu Revellku:



Ďalšie kroky - zamaskovať bielu, nastriekať lesklú červenú, odmaskovať, naniesť množstvo dekálov, nalakovať a vyleštiť. Ale to až po Gazovi a Steyrovi.

Komentáre

Anonymný napísal(a)…
Pekne lestitko ... : )
Si sa hodne nudil vid? :D
Ale tak aspon bude dalsia kara do chlieviku ... este chyba od Kavecka niaka autouchylka a bude parada ... :D
Roman Pieron napísal(a)…
Asi neuveris, ale celkom sa to dalo... postupoval som podla Henovej rady - vecerna pohodicka, s manzelkou na kolenach na gauci pred telkou, ona kuka rodinne serialy, po hodinke zaspi a ja brusim a lestim... dve hodinky ujdu ani nevies ako a zrazu sklicko vylestete 8-))))))))